mandag 8. februar 2010

Utstilling NRK Tønsberg 7.februar


Echelle's første valpeshow!
Hun oppførte seg ganske greit og fulgte meg ganske bra i ringen.

Nr. 4 i kl 4-6 mnd.tisper. Kritikken var svært bra:
4 mnd. gml.tispevalp, mg god type, søtt hode, fin hals, tilstrekkelig vinkl. front, bra ben og poter, kort kompakt kropp med fine linjer, bev.bra, fin pels.

Dommer: Jan Roger Sauge

Utenfor ringen var hun ivrig, nysgjerrig og hilste uredd på alle. Ellers sov hun i buret midt i viraken.

Kiwi stilte i Åpen klasse og ble 4. beste tispe med CK. Flott kritikk!

Det ble en lang dag! Echelle og jeg var i ringen litt etter kl. 9, mens Kiwi og Grethe ikke kom inn før ca kl. 15.

3 kommentarer:

Ragnhild sa...

Åh, så herlige vakre skjønne jenta!!! Flinkeflinke Echelle :D Gratulerer masse til både deg og Grete :) Synes jeg ser en flik av vest strikket med Nadia-garn på bildet?

Karen sa...

SÅ FLOTT:-) Det blir sikkert mange flotte premier på henne med tiden. Gratulerer så mye!!! mange hilsener fra Karen

Anonym sa...

Kiwi hilser til Echelle!!!
Gratulerer med flott kritikk! Du var kjempeflink, er du helt sikker på at du ikke har prøvd dette før?? haha... Mutter'n sier at jeg har fått noe som heter mammapermisjon, så jeg skal ikke på utstilling på en stund jeg.Jeg stikker innom å hilser på en dag jeg!Hils alle!
Hilsen Kiwi